web analytics

הורוסקופ שנתי 2016

לאחר שהשנה הקודמת הייתה קלילה ופשוטה יותר, על פי הורוסקופ שנתי של שנת 2016 מצפים לבני מזל אריה מספר נקודות מפתח בשנה הקרובה. לפי הורוסקופ 2016 אתם תהיו קרובים להגשים מספר חלומות שחיכיתם להם זמן רב או מנגד להגיע למספר מטרות שהצבתם לעצמכם כבר לפני זמן רב – אך על פי אסטרולוגיה שנתית 2016 ההגעה אל היעד לא פשוטה, ועליכם להיות אסרטיביים ונחושים בדיוק כמו שבני מזל אריה יודעים ויכולים להיות.

קריירה וכסף

אתם תהיה הרבה יותר פזרניים בשנה הקרובה מאשר בשנים הקודמות כך לפי תחזית אסטרולוגית 2016, אתם תרצו להתחדש בלא מעט פריטים וזה עשוי לעלות לכם ביוקר. בעבודה מצפה לכם שנה לא קלה בכלל, אתם הולכים להיכנס למספר ויכוחים שעשויים לפגוע במעמד שלכם – אך בתור בני מזל אריה אתם לא תיתנו לאף אחד להוציא אתכם קטנים ותדעו לענות כמו שצריך. הורוסקופ 2016 קובע כי המצב הכספי שלכם יישאר דומה מאוד למה שהיה בשנה החולפת בלי שינויים ניכרים למרות הבעיות שעשויות לצוץ במקום העבודה שלכם.




חיי האהבה

לבני מזל אריה מצפה לכם שנה סוערת בכל הקשור אל חיי האהבה שלהם. הורוסקופ שנתי 2016 קובע כי בשנה הקרובה אתם תעשו מספר החלטות מכריעות הקשורות למערכת יחסים קיימת או למערכת יחסים חדשה. קשה מאוד להבין מה יהיו ההשלכות של ההחלטות האלה, אך על פי תחזית אסטרולוגית שנתית לקראת אמצע השנה אתם תגיעו למצב שאתם יציבים במישור הזוגי ונמצאים לקראת התקדמות חיובית שתלווה אתכם גם לשנה הבאה.

בריאות

המצב הבריאותי זה אחד מהנושאים שהכי חשובים לבני מזל אריה, החוסר וודאות הגדול ביותר ילווה אתכם במצב הרפואי שלכם – חלקכם עשויים להרגיש שיפור חסר תקדים מבעיות שהם סבלו מהם לאורך השנים, ועל פי אסטרולוגיה שנתית 2016 חלקכם עשויים להרגיש נסיגה קטנה או הישארות במקום שלא תהיה טובה בהתאם למצב הרפואי שלכם.




הטיפ השנתי

ההמלצה הטובה ביותר עבור מזל אריה בהתבסס על הורוסקופ 2016 זה שתמשיכו להיות חזקים ואיתנים ולא תוותרו על שום חלום או שאיפה שיש לכם. השנה הקרובה יכולה לפתוח לכם אין ספור דלתות והמחויבות שלכם היא לנצל כמה שיותר מתוכם.

תגובה אחת

  1. אילן's Gravatar אילן
    02/12/2015    

    איזה יופי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.