web analytics

הורוסקופ חודשי מרץ 2016





חודש מרץ יהיה עבור מזל אריה חודש תוסס מאד, כך שהוא יהיה עסוק כל הזמן. אתם תוכלו להכיר ולפגוש אנשים רבים, לדבר, לנהל משא ומתן וכו". האנשים החדשים שאתם תכירו יכולים להפוך לשותפים שלכם בכל מני פרויקטים.

קריירה
מעבר השמש דרך מזל אריה מעניק לו כוח לשפר את הסמכות ועוזר להתקדם בקריירה. אם אתם עובדים באופן שיטתי ולא מקבלים החלטות חפוזות, אתם יכולים להיות מוצלחים, גם אם כוכב הלכת מאדים נמצא בנסיגה.

אהבה
יופיטר, לפי הורוסקופ חודשי עדיין ביחסים מתוחים עם מאדים, פלוטו ואוראנוס. אבל הבעיות האלה לאט, לאט נעלמים והלחץ אמור להשתחרר בהדרגה גם בין בני הזוג. אבל הבעיות באות מכיוון אחר: ונוס, כוכב אהבה נמצא בזווית הקשורה עם אכזבה, עצב או בדידות.




כסף
על פי אסטרולוגיה חודשית מדובר על תקופה עם גוון פיננסי. החודש חוצים את בית הכסף של מזל אריה השמש ומרקורי. גם וונוס מביא הזדמנות לרווחים נוספים ומרכז את כל האנרגיה שלו לכיוון הזה. קיים סיכון של הוצאות גבוהות יותר מאשר כרגילה.

בריאות
לגבי הבריאות מזל אריה החודש לא צריך לדאוג. פרט לירידה קלה באנרגיה במחצית השנייה של החודש לפי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב הבריאותי רק הולך ומשתפר. בכל זאת שימו לב לריכוז שלכם.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא לא לצאת להרפתקאות רומאנטיות אם יש קשר שכבר קיים. עדיף לפעול עם אחריות כדי שלא תגיעו יותר מאוחר למצב שתצטערו על מה שעשיתם. תבלו כל רגע פנוי ביחד עם בני הזוג בבית או קחו את בני זוגכם ותצאו לבלות בחוץ. לא תצטערו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.