web analytics

הורוסקופ חודשי אפריל 2016





מזל אריה מרגיש החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית שכל פעילות אשר בדרך כלל, היא שגרתית נראה עכשיו כמטלה. כדי לנצל למקסימום את המעבר של ונוס, חשוב לבני מזל אריה להאמין בכישרונותיו.

קריירה
השמש הזוהרת נמצאת מזל שלכם, דבר אשר מביא באופן מסורתי הצלחה. המוניטין של מזל אריה רק הולך וגדל, הביטחון העצמי הוא חזק, המרץ בשיאו, אז יש לו הכול כדי להצליח. בחלקו השני של החודש יהיו קצת עיקובים, אבל הכל מסתדר שוב לקרת סוף החודש.

אהבה
אם מזל אריה ינסה להתחמק מאחריות, סביר להניח שיהיו בעיות קשות בזוגיות. על פי הורוסקופ חודשי הרווקים יכולים למצאו אהבה גדולה. למרות שהם אוהבים חופש, הם לא יכולים להתחמק מהחץ של קופידון ומתחילים לחשוב על העתיד ועל הנישואין.




כסף
אם מזל אריה יקבל הצעות חדשות לגבי העבודה יש לבדוק אותן בזהירות ויש להיזהר בהחלטות שיכולות להיות גורליות לגבי מצבו הפיננסי. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, אתם תעברו תקופה עם רגעים קריטיים, לגבי הכסף, בשבוע השני של החודש. המצב משתפר לקרת סוף החודש.

בריאות
מרקורי מביא לכם נופך של חיוניות ונוחות פסיכולוגי. בריאותכם הולכת ומשתפרת במיוחד במחצית השנייה של החודש. עדיין יש אופוזיציה בין שמש – סטורן וזה יכול להיות בעייתי.

הטיפ החודשי
אם מזל אריה נמצא ביחסים שהוא מאמין בהם באמת, יהיה חכם להקדיש יותר תשומת לב לרגשות והתגובות של בני הזוג ולנסות לשים את עצמו לעתים קרובות יותר במקומם. החלק הראשון של החודש נראה מורכב ביותר, במיוחד בימים הראשונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.