web analytics

הורוסקופ חודשי פברואר 2016





במהלך החודש הזה מזל אריה יתבקש להעריך את מצבו מחדש. אתם חייבים לבחור בין לשתוק לבין לדבר על התסכולים והצרכים שלכם. תתפטרו מהפחדים שהפריעו לממש את הפוטנציאל האמיתי שלכם.

קריירה
על פי הורוסקופ חודשי מזל אריה ירחיב את תחומי עניין בתחום הקריירה, לאמרות שבחלקו האחרון של החודש הקודם, היה לו קושי מסוים להסתגל לשינויים שקרו במקום העבודה. הפעם הביטחון העצמי חוזר וזה נראה שהכל חוזר לקדמותו.

אהבה
עם ונוס, כוכב האהבה, ממוקם ממש בבית האהבה של מזל אריה האהבה תמצא בקלות דרך אליו ותמלא את הנשמתו בהרבה אושר. יופיטר, לפי  תחזית אסטרולוגית חודשית נמצא בבית החשיבה והתקשורת של מזל זה, ומביא לחיי הזוגיות תקשורת והרמוניה.




כסף
תשתדלו לא להגיב באופן חופז או לוחמני כשמדובר על הכסף. על פי הורוסקופ בתקופה הנוכחית, מצב קונפליקטואלי וויכוחים מזיקים יותר מאשר מביא תועלת בתחום הכספי. בכל מקרה לא לבזבז כסף על דברים חסרי טעם!

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות ובמיוחד חוסר מנוחה הם הגורמים אשר יכולים להשפיע לא לטובה על בריאותכם. כדי לשחרר את כל הלחצים של התקופה האחרונה, כדאי מאד לעסוק בפעילות גופני מכל סוג שהי.

הטיפ החודשי
מומלץ לשים לב על כך שיהיו כמה עננים בתחום הקריירה. היכולות שלכם יעמדו בספק מול הבוסים או עמיתים לעבודה. אולי זה יהיה טוב לדבר איתם, כדי להבהיר את המצב, כדי להדגים את האיכויות ויכולות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.