web analytics

הורוסקופ חודשי ספטמבר 2017





מזל אריה הרגיש מאד לחוץ בחודש הקודם ועכשיו על פי תחזית אסטרולוגית חודשית חודש ספטמבר מביא תחושה חזקה של שחרור והתקדמות. אתם נמצאים במצב טוב במיוחד בכל מה שקשור ללימודים, תקשורת ורעיונות. ונוס חזר עכשיו ישר למזל שלכם בתנועה ישירה.

קריירה
החודש הקריירה תהיה חשובה מאד לבני מזל אריה וכל זה בגלל שאוראנוס נמצא בבית הקריירה שלהם. למרות שלא חשבתם באופן רציני לשינויים בתחום זה, שינויים מסוימים כן יתרחשו בכל זאת. עוד מעט, לפי אסטרולוגיה חודשית יהיו כמה הזדמנויות, אך לא כולם יצאו לפועל.

אהבה
באופן כללי הורוסקופ חודשי מכריז את החודש הזה כחודש שיכול להביא נחת. היחסים בתוך הזוגיות יכולים להיות מאוד כיפים ונוחים כל עוד נשמרת רוח של ידידות וכל עוד בני הזוג משתפים אחד עם השני דברים חשובים למערכת.




כסף
החדשות הטובות הן ששבתאי יוצא מחוץ לאזור המתסכל ומבטיח רווחה והישגים בתחום הפיננסי. גם מרקורי והשמש נכנסים לבית הקריירה כך שהמגמה היא החיובית. כל מה שקשור לכסף על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה הרבה יותר פשוט.

בריאות
לגבי הבריאות של מזל אריה החודש הוא לא צריך לדאוג. פרט לירידה קלה באנרגיה במחצית השנייה של החודש לפי הורוסקופ המצב הבריאותי רק הולך ומשתפר. בכל זאת שימו לב לריכוז שלכם.

הטיפ החודשי
מזל אריה צריך לדחות רכישות גדולות או פעולות אחרות שמעורבות בהם סכום כסף גדול לסוף החודש. הרצון שלכם לשלוט על החיים של בני זוגכם יכול להוביל להתנגשויות. טוב יהיה להימנע ממחלוקות במערכת היחסים עם יקיריכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.