web analytics

הורוסקופ חודשי נובמבר 2016





בחלק הראשון של החודש על פי הורוסקופ חודשי האירועים זורמים אחד אחרי השני. מזל אריה חייב להיות זהיר, כי הם יכולים לפנות לכיוונים לא צפויים ואפילו להפוך לאירועים לא נעימים. תחשבו שוב על שינויים בחייכם , אחרת האירועים עלולים לתפוס אתכם ברגל שמאל.

קריירה
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית החלק הראשון של החודש הוא חיובי עבור כל אלה אשר לומדים. לקראת אמצע החודש ונוס נכנס לבית הקריירה של מזל אריה. החל מעכשיו, ההצלחה מגיעה והסיכוי הוא לידכם.

אהבה
יופיטר, עדיין ביחסים מתוחים עם מאדים, פלוטו ואוראנוס. אבל הבעיות האלה לאט, לאט נעלמים והלחץ אמור להשתחרר בהדרגה גם בין בני הזוג. אבל הבעיות באות מכיוון אחר: ונוס, כוכב אהבה נמצא בזווית הקשורה עם אכזבה, עצב או בדידות.




כסף
גם אם בני מזל אריה מרוויחים מספיק כסף עליו לדעת גם לחסוך כדי שבעתיד לא יצטרכו לדאוג לביטחון הכלכלי. לפעמים הפזיזות לגבי קבלת החלטות לגבי ההוצאות לא יתרמו ליציבות הפיננסי.

בריאות
לגבי הבריאות החודש לא צריך לדאוג. פרט לירידה קלה באנרגיה במחצית השנייה של החודש לפי אסטרולוגיה חודשית המצב הבריאותי רק הולך ומשתפר.

הטיפ החודשי
מומלץ להימנע ממצבים אשר יכולים להוביל לקונפליקטים או לסיכונים מיותרים. בגלל שאתם מרגישים קצת חסרי ביטחון בתקופה זאת, תנסו לראות את חצי הכוס המלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.