web analytics

הורוסקופ חודשי מרץ 2018





על סדר היום שוב עולים בין מזל אריה לבין לעמיתיו לעבודה, חלוקי דעות, בגלל נושא קשור לקבלת החלטות חשובות. אתם הפעם מתפתים לוותר על כל מני דברים רק כדי ליישב את המחלוקות.

קריירה

לפי אסטרולוגיה חודשית החודש אתם חייבים לחשוב על מצבכם בעבודה, על אסטרטגיות או יוזמה, אז כדאי להכין את השטח. במידה מסוימת אתם מרגישים צורך עצום לשנות דברים בהתנהלות שלכם. עכשיו זה זמן טוב לעשות זאת מבלי להסס.

אהבה

לפי דבריה של מתקשרת מדהימה מזל אריה לא יהיה יותר מדי רומנטי בחודש הזה. כאילו האהבה עוברת בעדיפות נמוכה ותשומת הלב עוברת לרמה רציונאלית ולחיזוק הקשר. אם תשלבו את ההנאה עם הפעולות השגרתיות הכל יהיה נפלא.




כסף

מרקורי יתחיל בנסיגה וזה יגרום לבלבול קשור למסמכים הקשורים לכסף. עכשיו זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים כמו קבלת הלוואה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית תהיה הקלה בתחום הכסף עבור מזל אריה לקרת סוף החודש.

בריאות

לפי הורוסקופ חודשי ישנם שני דברים אשר יכולים לגרום לכם נזק: חולשה מול התמכרויות ונטייה לקחת סיכונים. נסו להימנע מאלכוהול, זיהומים ותאונות עד כמה שאפשר במהלך החודש הזה.

הטיפ החודשי

בענייני כספים מומלץ לכם יחס זהיר ושמרני. יש לחשוף את הרעיונות שלכם לציבור, אבל בזהירות! לדעות שלכם עכשיו יש השפעה רבה על אחרים אשר מאד מעריכים זאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.