web analytics

הורוסקופ חודשי מרץ 2017





עדיף החודש על בני מזל אריה להיות ייתר פתוחים עם האנשים שקרובים אליהם ולא לשפוט אותם. רצוי להיפטר מכל תלות שהי או לפחות לנסות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית בתקופה הזאת, זה נראה שאתם מרוכזים בנושאים שהם ברמה אישית.

קריירה
החדשות הטובות הן, שבחלק השני של החודש מזל אריה יקבל בעבודה את ההוקרה ובכך על פי הורוסקופ חודשי המעמד שלו בעיניים של אחרים יתחזק מאד.

אהבה
אם מזל אריה לא נמצא בקשר רומנטי, אסטרולוגיה חודשית ממליצה לא להיכנס למערכת יחסים חדשה. אם אתם נשואים, אל תתעלמו מהרצונות של בני הזוג ותיקחו בחשבון והדברים יכולים לקבל תפנית לא נעימה.




כסף
בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת תהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף. מצד שני, זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן. מבחינה כספית, תהיה הקלה עבור מזל אריה.

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות ובמיוחד חוסר מנוחה הם הגורמים אשר לפי הורוסקופ יכולים להשפיע לא לטובה על בריאותכם. כדי לשחרר את כל הלחצים של התקופה האחרונה, כדאי מאד לעסוק בפעילות גופני מכל סוג שהי.

הטיפ החודשי
אם אכפת לכם מבני זוגכם תפסיקו להתעסק בדברים לא חשובים. תזכרו שהסבלנות היא תכונה נהדרת ולפעמים חוסר תגובה זה המהלך הכי חכם. עכשיו זה הזמן לעשות דברים חדשים ובין אם רוצים ללמוד משהו חדש או לשנות מקום עבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.