web analytics

הורוסקופ חודשי מאי 2016





מזל אריה כאילו מנחש את המחשבות של הסובבים אותם ויודע איך לגעת בנקודות הכי רגישות. מזל אריה על פי הורוסקופ חודשי ימשוך אנשים שזקוקים לעזרה, אבל, יהיו כאלה שיכולים לנצל את טוב לבו.

קריירה
חודש מאי מביא עבור מזל אריה כמה הישגים בעבודה, אבל גם כמה בעיות קטנות. כל מגלה עתידות טובה יכולה לומר לכם שיש לכם הרבה אנרגיה, כוח ומנסים להוכיח לאחרים שאתם מסוגלים להרבה יותר, אך בקרב שלכם, זה נראתה שאתם שוככים את אלה שקרובים אליכם.

אהבה
ונוס, הכוכב האהבה ושל הזוגיות לפי תחזית אסטרולוגית חודשית סוף, סוף נמצא בעמדה חיובית, כך שלא צריכים להיות חכמים גדולים כדי לסכם שהחודש הכל הולך מצוין במערכות היחסים. מזל אריה נוטה להיות אימפולסיבי.




כסף
הפגישה בין מאדים ושבתאי מתרחשת בתוך אחד הבתים הקשורים לכסף וכתוצאה מכך, מזל אריה הוא מאד שאפתן. מדובר על חודש שבו הוא נשאר מרוכז ביעדים פיננסיים שהוא הנושא שמעניין אותו הכי הרבה.

בריאות
לפחות לגבי הבריאות מזל אריה החודש לא צריך לדאוג. פרט לירידה קלה באנרגיה במחצית השנייה של החודש לפי הורוסקופ המצב הבריאותי רק הולך ומשתפר. בכל זאת שימו לב לריכוז שלכם.

הטיפ החודשי
אם אתם מעורבים במערכת יחסים, אסטרולוגיה חודשית ממליצה שתאמצו גישה גמישה כלפי בני הזוג וללמוד מה זו הפשרה. יוזמות במיוחד בקשר לכספים, לא מומלצת עד אמצע החודש. אתם רוצים להיפטר מהתסכול, אבל אתם לא תבחרו את הנתיב הטוב ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.