web analytics

הורוסקופ חודשי ינואר 2016





יצירתיות היא הצד החזק של מזל אריה, בחלק הראשון של חודש אריה. חושב לחשוב כיצד אתם יכולים לפתח את כישרונותיכם בצורה שתוכלו לנהנות מהם. המאמצים שתעשו עכשיו ישתלמו בעתיד. אתם בכל התקופה הזאת מאד עסוקים בלהשיג מטרות שונות.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית ישנם המון כוכבי לכת בתוך בית הקריירה של מזל אריה ומעניקים לו רעיונות ותאבון לפעול. אם אתם תרכזו טוב את האנרגיה למען האינטרסים שלכם תצליחו בגדול. על פי הורוסקופ מרקורי, וונוס ופלוטו רק יעזרו לכם.

אהבה
אם מזל אריה ינסה להתחמק מאחריות, סביר להניח שיהיו בעיות קשות בזוגיות. על פי הורוסקופ חודשי הרווקים יכולים למצאו אהבה גדולה. למרות שהם אוהבים חופש, הם לא יכולים להתחמק מהחץ של קופידון ומתחילים לחשוב על העתיד ועל הנישואין.




כסף
תשתדלו לא להגיב באופן חופז או לוחמני כשמדובר על הכסף. על פי הורוסקופ בתקופה הנוכחית, מצב קונפליקטואלי וויכוחים מזיקים יותר מאשר מביא תועלת בתחום הכספי. בכל מקרה לא לבזבז כסף על דברים חסרי טעם!

בריאות
השמש מעניקה לכם שפע של חיוניות ובמיוחד בתקופה האחרונה של החודש. גם אוראנוס ממלא את הסוללות שלכם. עם זאת, מאדים הוא במצב קריטי, כך שיכולות להיות גם הפתעות. חודש זה הוא חודש עבור מזל אריה עם סיכון מוגבר לתאונות המתרחשות באופן בלתי צפוי, אז זהירות מרבית!

הטיפ החודשי
מומלץ לפי אסטרולוגיה חודשית לצאת החוצה ככל האפשר, להיפגש עם חברים ולהשתתף בפעילויות קבוצתיות. זה יעשה לכם רק טוב! התמדה וסבלנות יעזרו לכם להשיג כל מה שאתם תרצו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.