web analytics

הורוסקופ חודשי יולי 2016





בחלק השני של החודש לפי הורוסקופ חודשי  מזל אריה יעדיף להתרחק מחלק מחברי משפחת או חברים מסוימים, כנראה בגלל שהם יתרבו בחייו הסנטימנטאליים. זה הוא דבר אשר עבורו זה קו אדום. לפעמים החלטה כזו היא לא הדבר הנכון.

קריירה
בתחום הקריירה הדברים לא מסתדרים כמו שצריך והכל בגלל הנסיגה של מאדים מבית העבודה של מזל אריה. עבור הצלחה הכי קטנה אתם עושים מאמצים מאד גדולים ורק מעטים יודעים על כך. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יחסי העבודה החודש הם מלאי עצבנות ומתחים.

אהבה
ונוס, כוכב האהבה, נכנס ישר לבית האהבה שלכם, אז סיבוכים אשר היו לאחרונה בתחום הרומנטיקה נוטים להיעלם. כעת,על פי אסטרולוגיה חודשית יש לכם תמונה ברורה יותר של המצב, אתם מ בינים טוב יותר מה שאתם רוצים ומה לעשות.




כסף
בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת תהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף . מצד שני, זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן. מבחינה כספית, החודש תהיה הקלה עבור מזל אריה.

בריאות
מבחינה בריאותית מדובר על תקופה מאד טובה: אתם מלאי אנרגיה ושום דבר לא יעמוד בדרככם. לפיכך, אתם מעורבים אינספור פעילויות . כל זה יעזור לשרוף את האנרגיה וכמובן, זה יעזור להיפטר המתחים.

הטיפ החודשי
הורוסקופ חודשי ממליץ לכם שתשתמשו בכל יצירותיכם כדי לזכות במעמד חדש מבחינה חברתית או מקצועית. להורים שבניכם היגיע הזמן לנקוט בצעדים דראסטיים בכל מה שקשור לחינוך הילדים, אחרת הם יכולים בקלות ללכת בדרכים הלא נכונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.