web analytics

הורוסקופ חודשי דצמבר 2017





מזל אריה רוצה לעשות שינוי ולהתחיל משהו חדש באופן מיידי כנראה מדובר על משהו שרצה להתחיל כבר פעמים רבות בעבר, אלא שהפעם הוא יתייחס לזה ברצינות. ישנה בעיה אחת עבורכם והיא הזמן שאתם תצטרכו להקדיש לפרויקט הזה.

קריירה
למעבר של ונוס, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו השפעות לא רק על התחום האהבה, אלא גם על תחום הקריירה. החודש תקבלו הצעות של שיתופי פעולה, מיזמים משותפים, חוזים, לקוחות חדשים ועוד.

אהבה
חיי האהבה יתמזגו עם כל מה שקשור לתחום הקריירה וכנרה יהיו קצת בעיות ואווירה מתוחה וכל זה בגלל שאתם לא מצליחים להתנתק מהקריירה. אתם לא מתייחסים מספיק למערכת היחסים אך מזל שהאהבה היא מספיק חזקה.




כסף
מזל אריה מרוויח מספיק כסף אך עדיין עליו לדעת לחסוך כך שבעתיד לא ידאג לפן הכלכלי. לפעמים הפזיזות שלכם בקשר לקבלת החלטות או לגבי ההוצאות לא תביא תועלת ליציבות הפיננסי.

בריאות
לגבי הבריאות החודש לא צריך לדאוג. לפי אסטרולוגיה חודשית ישנה חוסר אנרגיה מסוימת במחצית השנייה של החודש אך המצב הזה לא ימשיך לאורך זמן רב ואתם תתאוששו די מהר.

הטיפ החודשי
בעיות במקום העבודה או בעיות רפואיות של משהו מוכר יכולות לפגוע ביציבות הרגשית של מזל אריה. המלצת הורוסקופ חודשי היא לשתף עם אחרים את התחושות וכך להתמודד יותר בקלות עם המצבים האלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.