web analytics

הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015





מזל אריה מרגיש החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית שכל פעילות אשר בדרך כלל, היא שגרתית נראה עכשיו כמטלה. כדי לנצל למקסימום את המעבר של ונוס, חשוב לבני מזל אריה להאמין בכישרונותיו.

קריירה
הקריירה של מזל אריה חשובה לו מאד, במיוחד לאור העובדה שאוראנוס נמצא בבית הקריירה שלו. לאמרות שמזל זה לא חשב ברצינות לשינויים בתחום זה כנראה שינויים מסוימים יתרחשו בכל זאת. בקרוב יהיו הזדמנויות אך לא כולם יגיעו למימוש.

אהבה
אם מזל אריה נמצא ביחסים שהוא מאמין בהם באמת, יהיה חכם להקדיש יותר תשומת לב לרגשות והתגובות של בני הזוג ולנסות לשים את עצמו לעתים קרובות יותר במקומם. החלק הראשון של החודש נראה מורכב ביותר, במיוחד בימים הראשונים.

כסף
מזל אריה נהנה מאהדה והערכה, המוניטין מתחזק והיחסי העבודה הם מעולים, כך שיהיו לקוחות חדשים, חוזים חדשים והכסף יזרם. גם הרצון לשנות, לחדש ולשפר כל מני דברים הקשורים לקריירה יאפשרו לו בעתיד רווחים יפים.




בריאות
הרבה דאגות, התרגשות ובמיוחד חוסר מנוחה הם הגורמים אשר לפי הורוסקופ חודשי יכולים להשפיע לא לטובה על בריאותכם. כדי לשחרר את כל הלחצים של התקופה האחרונה, כדאי מאד לעסוק בפעילות גופני מכל סוג שהי בין אם זה ספורט או בין אם זה ריקודים.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לבזבז את הכסף על הדברים יקרים מיותרים אשר גורמים לכם רק ההנאה. תקדישו יותר זמן למשפחה במיוחד עכשיו שיש הקלה בלוח הזמנים שלכם. גם שיניים בדינאמיקה בתוך המשפחה יהיו מבורכים.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.