web analytics

הורוסקופ חודשי אוגוסט 2017





אם אתם מזל אריה הקריירה וחיי משפחה התפתחו באופן חיובי במקביל עד אמצע החודש. אתם תהיו מאד אנרגטיים בתקופה זו, כך שתרגישו שום דבר לא יכול לעצור אתכם להשיג את מבוקשיכם. הכל קורה כפי שאתם רוצים, אבל יש גם תמיכה מצד יקיריכם.

קריירה
אמנם החודש לפי הורוסקופ חודשי לא נטול עצבנות ודפיקות לב, אך בסך הכל הוא מסתמן כחודש די מוצלח עבור מזל אריה. השמש ומרקורי עוברים דרך בית הקריירה של מזל אריה, אשר באופן מסורתי זה סימן טוב עבור המוניטין, היוקרה והסטאטוס שלו.

אהבה
עם מאדים בבית הזוגיות שלכם, לא יהיה משעמם החודש. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מאדים יוסיף מלח ופלפל לחיי האהבה שיהיו יותר מרגשים ועם יותר תשוקה. מצד שני אתם מרגישים שאתם כאילו צועדים לתוך שדה מוקשים וכל טעות יכול לפוצץ מוקש.




כסף
למרבה הצער, כל מה שמתרחש החודש מבחינה כספית תלוי לא רק בבני מזל אריה, אלא בעיקר באלה שאתם עובדים. חלק מההכנסות יגיעו קצת באיחור אבל לבסוף יגיעו.

בריאות
המתח הנפשי של שבועות האחרונים נעלם לאט, לאט והאופטימיות חוזרת. אם זאת אתם עדיין מרגישים שחסרה לכם עוד אנרגיה. החלק האחרון של החודש יהיה שוב מתוח וזה יכול לגרום לכמה בעיות בריאות.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי אסטרולוגיה חודשית לנסות להבין מי אתם ומה אתם רוצים מהחיים בעצמכם. נכון, שזה יכול לגרום לכמה אנשים להרים גבה או להיות לא מרוצים, אבל זה לא נכון לבנות את עתידכם לפי מה שאחרים מייעצים או חושבים שזה מתאים לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.