web analytics

הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016





מזל אריה ירגיש החודש יותר בטוח בעצמו ויותר נחוש להשיג את מטרותיו. אתם גם תחשבו על העתיד ועל טעויות שעשיתם בעבר ותאמצו אסטרטגיות חדשות כדי להשיג מה שאתם רוצים להשיג.

קריירה
לפי הורוסקופ חודשי קיימים סיכוים נהדרים עבור מזל אריה לקידום בתחום הקריירה. התחרות נמשכת, אבל אין לכם סיבה לדאוג, כי מאדים נמצא בנקודה שממנה הוא יכול לעזור. לא יהיה קל, אבל עבודת צוות, ותקשורת יובילו להצלחה.

אהבה
עם מאדים בבית הזוגיות שלכם, לא יהיה משעמם החודש. מאדים יוסיף מלח ופלפל לחיי האהבה שיהיו יותר מרגשים ועם יותר תשוקה. מצד שני אתם מרגישים שאתם כאילו צועדים לתוך שדה מוקשים וכל טעות יכול לפוצץ מוקש.




כסף
מפני שכוכב הלכת מרקורי נמצא בנסיגה תקופה זאת מאופיינת על ידי אי נוחות בגלל מסמכים קשורים לכסף . עכשיו זה הזמן להשלים צעדים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן כמו לקחת הלוואה. מבחינה כספית, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית תהיה הקלה מסוימת.

בריאות
למרות שהמצב הכללי של מזל אריה נראה שמשפר בהדרגה, עדיין לא הכל בסדר. המתח הוא אחד האויבים, ולכן הפזיזות והקיצוניות יכולים להביא אתכם למצבים לא ריצוים. חוץ מזה, מאדים הוא "מומחה" בתאונות, בעיות שרירים וזיהומים.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לבזבז את הכסף על הדברים יקרים מיותרים אשר גורמים לכם רק ההנאה. תקדישו יותר זמן למשפחה במיוחד עכשיו שיש הקלה בלוח הזמנים שלכם. גם שיניים בדינאמיקה בתוך המשפחה יהיו מבורכים.

תגובה אחת

  1. JACQUELINE's Gravatar JACQUELINE
    14/08/2017    

    This is a really good read for me, thank you!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.