web analytics

הורוסקופ חודשי ינואר 2018





לפי הורוסקופ חודשי בימים הראשונים של חודש ינואר הנוכחות של כוכב הלכת מאדים יכולה לייצר סכסוכים וביקורות קטנים, ביחסים בין בני הזוג או במקום העבודה. אבל כל המצב יירגע לקרת אמצע החודש.

קריירה
הקריירה של מזל אריה חשובה לו מאד, במיוחד לאור העובדה שאוראנוס נמצא בבית הקריירה שלו. לאמרות שמזל זה לא חשב ברצינות לשינויים בתחום זה כנראה שינויים מסוימים יתרחשו בכל זאת.

אהבה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס, ומאדים יכולים להפעיל ולגרום בכל עת לעוינות. אז בחודש הזה יש סיכויים שתמיד יתפרצו סכסוכים חסרי טעם. ייתכן שגם בני הזוג שלכם מגיבים ב אופן אימפולסיבי מולכם, לא משנה על מה ולמה.




כסף
בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת תהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף . מצד שני, זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן. מבחינה כספית תהיה הקלה.

בריאות
לפי אסטרולוגיה חודשית עשויות להיות קצת בעיות בריאות במחצית הראשונה של החודש. אבל, אל דאגה, הכל מסתדר כי אתם עם היד על הדופק כל הזמן. שימו לב לא להגזים עם דברים מתוקים!

הטיפ החודשי
מומלץ שבימים שבאמצע החודש, אתם צריכים להתייחס עם טאקט לכל המצבים שבהם אתם מעורבים, כי אחרת זה יכולים להתרחש מחסומים או סיבוכים אחרים. כפי שאתם יודעים כבר תקשורת פתוחה וכנה תמיד עוזרת ועושה רושם חיובי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.