web analytics

הורוסקופ חודשי יולי 2017





מזל אריה מרגיש צורך להיות בסביבה שבה הוא ירגיש מקובל ותיתן לו תמיכה אשר תאפשר לו להתקדם. זו הסיבה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם תעזבו קבוצה של אנשים אשר בעבר לא שום דבר מלבד לנצל את אדיבותכם. גם, אל תגדירו לעצמך המטרות קשות להשגה.

קריירה
כבר זמן מה מזל אריה עבד קשה או לחלופין בתנאים לא תנאים וזה גורם לו הרגשה שלא מקבל מה שמגיע לו. בפעמים אחרות הוא מרגיש מוגבל ביכולת לבחור או לפעול. עם זאת, חודש זה, על פי אסטרולוגית חודשית יכול להביא הישגים נאים והוא ירגיש שהיה שווה לעשות מאמץ.

אהבה
זו תקופה לא כל כך טובה לבני הזוג: הם רחוקים יותר מהרגיל אולי בגלל שהם מתמודדים עם בעיות בעבודה, או ביעות בריאות. כמובן שזה משפיע באופן טבעי על היחסים. מה שיכול לשמח אתכם היא העובדה שוונוס, כוכב האהבה, הינו ממוקם במיקום מיוחס. אז, לא משנה אילו בעיות יהיו, רוב הסיכויים שהן ייפתרו.




כסף
אתם צריכים לתת תשומת לב מיוחדת בנושאים הקשורים לכסף של הדיור, רכישות או סחורות שאתם מזמינים. בתקופה הזאת, על פי הורוסקופ חודשי זה אפשרי שיהיו קשיים כספים, קונפליקטים קשורים לכסף, תשלומים דחופים או הפסדים כספיים. תעשו כל פעולה פיננסית בזהירות.

בריאות
השמש מעניקה לכם שפע של חיוניות ובמיוחד בתקופה האחרונה של החודש. גם אוראנוס ממלא את הסוללות שלכם. עם זאת, מאדים הוא במצב קריטי, כך שיכולות להיות גם הפתעות. חודש זה הוא חודש עם סיכון מוגבר לתאונות המתרחשות באופן בלתי צפוי, אז זהירות מרבית!

הטיפ החודשי
למרות שבני מזל אריה יותר מעורבים בכל מני דברים יש לכם ההרגשה שאין התקדמות נראה לעין מבחינת תוכניות לעתיד. שימו את המחשבות האלה בצד, כי לאט, לאט אתם תבינו שמדובר על הרגשה בלבד ולא במשהו שמתרחש במציאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.