web analytics

הורוסקופ חודשי פברואר 2017





אם אתם מזל אריה הקריירה וחיי משפחה התפתחו באופן חיובי במקביל עד אמצע החודש. אתם תהיו מאד אנרגטיים בתקופה זו, כך שתרגישו שום דבר לא יכול לעצור אתכם להשיג את מבוקשיכם. הכל קורה כפי שאתם רוצים, אבל יש גם תמיכה מצד יקיריכם.

קריירה
משהו  לא הולך כמו שצריך והכל בגלל מאדים, שנסוג מבית העבודה של מזל אריה. אפילו אם אתם מצליחים, רק כמה אנשים יודעים על המאמצים שאתם עושים. בעבודה לפי הורוסקופ חודשי יחסי העבודה מלאי עצבנות ומתחים.

אהבה
לפחות לגבי הבריאות מזל אריה החודש לא צריך לדאוג. פרט לירידה קלה באנרגיה במחצית השנייה של החודש לפי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב הבריאותי רק הולך ומשתפר. בכל זאת שימו לב לריכוז שלכם.




כסף
ייתכן שלפעמים לבני מזל אריה יש את הרושם שמישהו מתנגד או שהם צריכים להתמודד עם מצבי חירום או אירועים בלתי צפויים הבחינה כספית . עם זאת אתם יכולים להרוויח כסף מרעיונות יצירתיים.

בריאות
תמשיכו לעקוב מקרוב על בריאותכם גם החודש. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן רציני ומיידית. תנסו להתייעץ עם רופאים מומחים במידת הצורך ולעשות בדיקות כלליות.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית מאד ממליצה לבני מזל אריה להיות יותר פתוחים ויותר אמפתיים, אחרת בזוגיות יהיו לא מעט בעיות. גם מבחינה בריאותית בני מזל זה חייבים לנסות בכל הדרכים האפשריות להימנע מלחצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.