web analytics

הורוסקופ חודשי ינואר 2017





אם אתם מזל אריה הקריירה וחיי משפחה התפתחו באופן חיובי במקביל עד אמצע החודש. אתם תהיו מאד אנרגטיים בתקופה זו, כך שתרגישו שום דבר לא יכול לעצור אתכם להשיג את מבוקשיכם. הכל קורה כפי שאתם רוצים, אבל יש גם תמיכה מצד יקיריכם.

קריירה
חודש ינואר מביא עבור מזל אריה כמה הישגים בעבודה, אבל גם כמה בעיות קטנות. יש לכם הרבה אנרגיה, כוח ומנסים להוכיח לאחרים שאתם מסוגלים להרבה יותר, אך בקרב שלכם, זה נראתה שאתם שוככים את אלה שקרובים אליכם.

אהבה
יופיטר, לפי הורוסקופ חודשי עדיין ביחסים מתוחים עם מאדים, פלוטו ואוראנוס. אבל הבעיות האלה לאט, לאט נעלמים והלחץ אמור להשתחרר בהדרגה גם בין בני הזוג. אבל הבעיות באות מכיוון אחר: ונוס, כוכב אהבה נמצא בזווית הקשורה עם אכזבה, עצב או בדידות.




כסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ההכנסות הכספיות משביעות רצון, אבל בני מזל אריה חייבים להיות זהירים מאוד  מול המוסדות הפיננסיים כמו בנקים, מס הכנסה ועוד. במידה ותרצו לקחת הלוואה תקראו גם את האותיות הקטנות.

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות ובמיוחד חוסר מנוחה הם הגורמים אשר לפי הורוסקופ יכולים להשפיע לא לטובה על בריאותכם. כדי לשחרר את כל הלחצים של התקופה האחרונה, כדאי מאד לעסוק בפעילות גופני מכל סוג שהי בין אם זה ספורט או בין אם זה ריקודים.

הטיפ החודשי
למרות שאתם לא מצליחים לסלוח למי ניסה להונות אתכם אסטרולוגיה חודשית ממליצה להפסיק לעסוק בזה. כל זה שייך להיסטוריה וזה לא תורם לכלום, אלא רק יגרום לכם להיות יותר ויותר מתוסכלים ומלאי כאסים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.