web analytics

הורוסקופ חודשי יוני 2017





החודש הזה יכול להיות מצוין עבור הרחבת האופקים שלכם הסתעפות החוצה. בגלל הפילוסופיה האישית או האמונה אתם תוכלו להתמקד חזק יותר ובהירות יותר במטרותיכן.כפי שחודש שעבר היה די "קופצני" , חודש זה יהיה רגוע עבור מזל אריה.

קריירה
בקריירה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מתחילה תקופה חדשה: יופיטר, יכנס לבית הקריירה גורם להתקדמות ושבעיות רצון. גם לכניסתו של מאדים למזל זה תהיה השפעה שיכולה לגרום לכם לעשות שינוי בתחום המקצועי, בהתחשבות שהעבודה הנוכחית לא מספקת אתכם.

אהבה
יופיטר, נמצא ביחסים די מתוחים עם מאדים וגם עם פלוטו ואוראנוס. אבל כל הבעיות האלה ייעלמו לאט, לאט והלחץ ישתחרר בהדרגה גם במערכת היחסים. למען האמת הבעיות באות מכיוון אחר לגמרה: ונוס, כוכב אהבה נמצא כרגע בזווית קשורה לאכזבה, עצב ובדידות.




כסף
מבחינה פיננסית, המצב יהיה די טוב עבור מזל אריה. לפי הורוסקופ חודשי אתם תקבלו את הכסף שמגיע לכם, במודם או במאוחר. שימו לב לבזבוזים מיותרים, כי בסך הכל אין לכם כסף מיותר.

בריאות
לגבי הבריאות מזל אריה החודש לא צריך לדאוג. פרט לירידה קלה באנרגיה במחצית השנייה של החודש לפי הורוסקופ המצב הבריאותי רק הולך ומשתפר. בכל זאת שימו לב לריכוז שלכם.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי אסטרולוגיה חודשית להימנע מויכוחים עם יקיריכן אשר יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.   

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.