web analytics

הורוסקופ חודשי יוני 2016





יצירתיות היא הצד החזק של מזל אריה, בחלק הראשון של חודש יוני. חושב לחשוב כיצד אתם יכולים לפתח את כישרונותיכם בצורה שתוכלו לנהנות מהם. המאמצים שתעשו עכשיו ישתלמו בעתיד. אתם בכל התקופה הזאת מאד עסוקים בלהשיג מטרות שונות.

קריירה
משהו  לא הולך כמו שצריך והכל בגלל מאדים, שנסוג מבית העבודה של מזל אריה. אפילו אם אתם מצליחים, רק כמה אנשים יודעים על המאמצים שאתם עושים. בעבודה לפי אסטרולוגיה חודשית יחסי העבודה מלאי עצבנות ומתחים.

אהבה
ליופיטר מצטרפים השמש, מרקורי וונוס וזה אומר שמצפה לכם חודש נפלא מבחינת האהבה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יש לכם פתיחות רגשית גדולה היוצרת היקום רומנטי עם הזדמנויות חיוביות ביותר לפגוש את אהבה וליהנות מטעם האושר!




כסף
מבחינה כספית הדברים מסתדרים די טוב, מפני שעל פי תחזית אסטרולוגית חודשית מוענקת לכם פרספקטיבה נכונה ונוחות דרך נדיבות כוכבי הלכת של יופיטר וונוס. אתם תצליחו לנהל טוב יותר את ההוצאות.

בריאות
ילידי מזל אריה חייבים לעקוב בקפידה על בריאותם: אולי כבר עלו יותר מדי במשקל, דבר אשר משפיע לא לטובה על הבריאות. על פי הורוסקופ חודשי פלוטו הוא הכוכב שיגרום לכם לחשוב על בריאותכם ולעבור לתזונה יותר בריאה ולהוריד במשקל.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא להיות זהירים, מפני שהסיכון של תאונות ותקריות שונות נותר עדיין גבוהה. זה הזמן הכי טוב להסביר, לשכנע ולהתווכח בכל מה שקשור לדברים שאתם מאמינים בהם!   

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.