web analytics

הורוסקופ חודשי דצמבר 2016





יכול להיות שבני מזל אריה מאוכזבים בגלל הציפיות הגדולות מדי. לפי אסטרולוגיה חודשית זאת תקופה לא כל כך טובה בשביל מזל אריה ורק לאחר אמצע החודש יהיה שיפור בעבודה ובתוך המשפחה.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית האנשים משפיעים או בוסים יכולים לשחק תפקיד חשוב בקריירה של מזל אריה. הביטחון העצמי הוא יותר גדול עכשיו ועם התמיכה המתאימה תוכלו לצעוד קדימה.

אהבה
למרות שבני מזל אריה מנסים לשים את חיי האהבה והזוגיות במקום ראשון בחייהם בגדול האווירה היא של קושי ואי הבנות. תנסו למצאו פתרונות על ידי דו שיח רציני עם בני הזוג. אם מעוניינים לדעת איך עושים כישוף אהבה מומלץ לדבר עם מיסטיקנים מומחים.




כסף
רוב הבשורות הטובות, על לפי הורוסקופ חודשי באות מכיוון הפיננסי. בתקופה האחרונה נאלצתם להתמודד עם קשיים ועיכובים, אבל  עכשיו הכל חוזר בהדרגה לקדמותו. תנסו לנהל יותר בחוכמה את הוצאותיכם.

בריאות
מזל אריה חייב לשמור על בריאותו כל הזמן. לא משנה כמה זה נראה שהוא בסדר, לא להגזים, לא לקחת את סיכון ולהתייחס לבעיות רפואיות, אפילו אלה אשר נראות לא חשיבות. להיזהר איך אתם משתמשים בחפצים מסוכנים.

הטיפ החודשי
מומלץ לנסות להבין מי אתם ומה אתם רוצים מהחיים בעצמכם. נכון, שזה יכול לגרום לכמה אנשים להרים גבה או להיות לא מרוצים, אבל זה לא נכון לבנות את עתידכם לפי מה שאחרים מייעצים או חושבים שזה מתאים לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.