web analytics

הורוסקופ חודשי אפריל 2017





מזל אפריל מקבל רושם ששום דבר לא מתקדם, שהכל עומד במקום סביבו אבל זה לא אומר שחודש זה הוא שהחודש הזה לא יהיה טוב. תלמדו להסתכל גם על חצי הכוס המלאה כי ליד הדברים הפחות טובים ישנם המון דברים טובים.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו עבור מזל אפריל הזדמנויות רבות לבסס את עצמו בעבודה ולהתקדם. אתם תהיו יעילים ומלאי נחישות בכל דבר שאתם תעשו וזה יוביל להצלחה שהיא לא כל כך רחוקה.

אהבה
יופיטר, השמש, מרקורי וונוס פועלים ביחד וזה מבשר על חודש נפלא מבחינת האהבה. על פי אסטרולוגיה חודשית אתם מוכנים נפשית למסד קשר או להתחיל מערכת יחסים חדשה. בתחום הרומנטי יהיו הזדמנויות חיוביות ביותר.




כסף
מרקורי יחדש את מסלולו הישר ועכשיו נמצא בנקודה חיובית ביותר על המפה האסטרולוגית. מתברר שזה יהיה אחד החודשים הרווחיים ביותר של השנה הזאת. עם כל המצב הטוב הזה אל תתחילו לבזבז בלי הכרה.

בריאות
אתם עוברים, על פי הורוסקופ חודשי תקופה מתוחה ויש עם כל הסממנים המוכרים: עצבנות, חוסר סבלנות, אי סדר במה שאתם עושים. תנסו לשמור על איפוק , לנוח ככל האפשר ולנהל חיים מאוזנים. תשימו לב לתזונה ואל תשכחו לעשות פעילות גופנית.

הטיפ החודשי
בזוגיות יש להיזהר מטעות אשר יכולה לעלות לכם ביוקר. מומלץ להפגין יותר נדיבות כלפי יקיריכם במיוחד אם מדובר על בני הזוג כי זה ישפיע רק לטובה באופן כללי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.