web analytics

הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016





חודש אוקטובר לפי הורוסקופ חודשי חודש מלא באירועים. חודש עם הרבה תשוקה אך גם חודש מבלבל במיוחד. אז קחו את הכל בקלות ולאט! התפיסה של מזל אריה היא סובייקטיבית מעוותת, אז לא מומלץ לקחת החלטות חשובות עכשיו.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ישנם המון כוכבי לכת בתוך בית הקריירה של מזל אריה ומעניקים לו רעיונות ותאבון לפעול. אם אתם תרכזו טוב את האנרגיה למען האינטרסים שלכם תצליחו בגדול. על פי הורוסקופ מרקורי, וונוס ופלוטו רק יעזרו לכם.

אהבה
אתם נהנים מהרמוניה בחיי הנישואין. הרווקים הם סלקטיביים עם האנשים שעוברים ממש דרך הלב, אך באותו הזמן סובלים מבדידות: הרפתקה קטנה תהיה לפתע, וזה מאיר להם קצת את האופק. הזוגות עברים תקופה שבכל מקרה, היא תקופה טובה.




כסף
תשתדלו לא להגיב באופן חופז או לוחמני כשמדובר על הכסף. על פי הורוסקופ בתקופה הנוכחית, מצב קונפליקטואלי וויכוחים מזיקים יותר מאשר מביא תועלת בתחום הכספי. בכל מקרה לא לבזבז כסף על דברים חסרי טעם!

בריאות
מזל אריה חייב לשמור על בריאותו כל הזמן. לא משנה כמה זה נראה שהוא בסדר, לא להגזים, לא לקחת את סיכון ולהתייחס לבעיות רפואיות, אפילו אלה אשר נראות לא חשיבות. להיזהר איך אתם משתמשים בחפצים מסוכנים.

הטיפ החודשי
תשמרו על עצמכם! לפי אסטרולוגיה חודשית יש סכנה של פציעה, של קונפליקטים או אירועים אחרים לא כל כך נעימים. מומלץ להימנע מהקונפליקטים וממצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה או אפילו להגיע עד כדי אלימות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.